1. D0941 System sztaplowania skrzyń z kołami. Koła górnej skrzyni wchodzą płytko w pokrywę skrzyni dolnej.
2. W0968 System sztaplowania skrzyń z kołami. Koła górnej skrzyni wchodzą głęboko w pokrywę skrzyni dolnej.
3. C1351/01 System sztaplowania skrzyń bez kół. Przetłoczenia narożników wmożliwiają stabilne ustawianie skrzyń.
4. C1385 System sztaplowania skrzyń bez kół. Przetłoczenia narożników umożliwiają stabilne ustawianie skrzyń.
5. 4937/4938 System sztaplowania skrzyń bez kół. Przetłoczone elementy służą zarówno jako nóżki jak i elementy stabilizujące.
6. 4939 System sztaplowania skrzyń bez kół. Specjalne elementy z tworzywa służą zarówno jako nóżki jak i elementy stabilizujące.
7. Zamek 17302. Zamek łapkowy do spinania sztaplowanych skrzyń.
8. Zamek L0925. Zamek zewnętrzny do spinania sztaplowanych skrzyń.
9. FG-9645. System sztaplowania skrzyń bez kół. Zamek zewnętrzny do spinania sztaplowanych skrzyń L0915.
10. C7082/01 /04. System sztaplowania skrzyń bez kół. Przetłoczenia wklęsło-wypukłe na narożnikach płaskich.
11. System identyfikacji skrzyń. Ramka na tabliczkę z opisem. Zamki z możliwością założenia kłódki.